Stel je speelt je eigen sessie van Sburb.. Wat prototype je en wat is je strife specibus?

:: Homestuck :: Discussie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Stel je speelt je eigen sessie van Sburb.. Wat prototype je en wat is je strife specibus?

Bericht  Pim18 op do okt 04, 2012 4:47 am

Persoonlijk voor mij:
First prototype: Old laptop(craptop)
Second Prototype: Zak met Knuffels (als hij die pakt.. Not sure)
Strife Specibus: Clubkind (eigenlijk bowlingkegel maar dit valt onder clubkind me thinks)
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 24

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Stel je speelt je eigen sessie van Sburb.. Wat prototype je en wat is je strife specibus?

Bericht  KnightOfAwkward op do okt 04, 2012 5:35 am

first: waarschijnlijk spaz ik helemaal en wordt het iets dat dicht bij ligt, een potlood ik heb altijd een potlood bij me.

second: Een plaatje van Nepeta of Eridan (wie wil zijn fav character nou niet in het echt ontmoeten XD)

Strife: Wii-controlerkind (somige mensen (voornamelijk jongens) durven met mij niet meer te wiien, de controler vliegt namelijk vaak uit mijn hand.)
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 20

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Stel je speelt je eigen sessie van Sburb.. Wat prototype je en wat is je strife specibus?

Bericht  ludicrousLeatherback op do okt 04, 2012 6:03 am

first: eeeeeeeeeeeeeh een stoel denk ik. ja. een stoel.

second: Mijn gigantische elmo knuffel.

strife: erg klein-zwaard kind
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  lertiao op do okt 04, 2012 8:12 am

Firrrst; Echt iets randoms als een appel ofzo waarschijnlijk, het eerste wat ik kan vinden. Of een horloge of een telefoon ofzo??
Secoooond: M'n clinging kerst baby Dave of een Peter Pan sleutelhanger B)
Strife: BOWKIND. winkwonk
lertiao
Wiggler

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 28-08-12

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  checkedJammies op do okt 04, 2012 9:50 am

First: M'n vreselijk oude pluchen ijsbeer.
Second: M'n hond. Aww yeah polarbeardog sprite ouo
Strife: TABLETPENKIND PEASANTS.
checkedJammies
Consort

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 25-01-12
Leeftijd : 19

Profiel bekijken http://squidvincible.tumblr.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  KnightOfSpace op vr okt 05, 2012 3:40 am

First: Flesje water
Second: Een van mijn konijnen (pluisje)
Strife: speelgoed-zwaard kind (we hebben er te veel, hier uit mijn gezichtspunt aan de keukentafel zie ik, twee zwaarden, handvat van de houten katanas, handvat van de plastic crappy waraxe(telt niet echt, is geen zwaard), en de katana-briefopener, er moeten nog drie houten zwaarden (waarvan eentje scherp) bij, en dan hebben we altijd nog lego en duplo)
KnightOfSpace
Wiggler

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 21

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  ☢cubedUranium☢ op za okt 06, 2012 4:32 am

First prototype: Nar/Jester knuffels
Second prototype: Eend knuffel (shut up, they were dear to me T.T)

Strife specibus: Knucklekind (Bijv. Brass knuckles)
Land: Land of deserts and (bee)colonies

list of weapons:
-Bro's knuckles : basic knukles
-nailed knuckle (Bro's knuckle&&nails): extra offence, piercing, extreme uncomfort.
-Gore splattered knuckle (TF2 poster&&Bro's knuckle) : increases power the more you kill with it.
-Dead Knuckles of the rapper: (Gore splattered knuckle&&Dead island poster) +300% damage to the undead, -99% damage to non-undead.
-Plate knuckle (Gore splattered knuckle&&turtle shell) : very usefull for blocking, and isn't bad for offence either!
-Ultimate anchient knuckle (Flyff rare gift card&& Plate knuckle)[uncrafted] : The rarest knuckle a flyffer can dream of,
616%-618% damage - Additional HP+23%, Defense Rate+15%, Melee Attack Block Rate+10%
-Franklin Knuckles (Plate Knuckles &&Franklin badge from MOTHER) +100% lightning resistance
-Knuckles of a true Bard (found on skaia when god-tier): a weapon that once belonged to a legendary Bard, it is said to be made of the pure blood of its victims.
-Godly Knuckles of a legendary bard (gotten when all denizens are defeaten): the true form of the legendary weapon, is said to make all enemies bleed to death, absorbs power from blood.
☢cubedUranium☢
Agent

Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 18

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Lilium op zo okt 07, 2012 6:18 am

First prototype: opgezette leguaan
Second: Mozart beeldje

Strife: pencilkind, die ik het later kan combineren met mijn HP collectie, zodat alles wat ik teken werkelijkheid wordt, mwhauhahaha.
Lilium
Underling

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 27-06-12

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  velociraptorFood op zo okt 07, 2012 9:45 am

First prototype: nepschedel die ik hier heb liggen
Second prototype: doos met oude verkleedkleren die er ergens nog moet liggen... imps in rare pakjes... geniaal...

Strife specibus: Drumkind, motherfucking noise bitches

velociraptorFood
Wiggler

Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-12

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Lun op za okt 13, 2012 11:16 pm

ik heb een schedel verzameling and veel dieren huiden/taxidermy dus ik denk dat ik dat zou gebruiken.. en verder iets wat voor de hand zou liggen;; voor strife specibus zou ik een hout bijl pakken uit de schuur, ben er vrij handig mee dus das ook een plus John
Lun
Exile

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 30

Profiel bekijken http://karkatz.tumblr.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

:: Homestuck :: Discussie

Permissies van dit forum: